Հայաստանի պատանի ծրագրավորողները մրցել են իրենց ստեղծած խաղերով. հաղթել են 7-ը

Արդեն երկրորդ անգամ անցկացվող դպրոցականների «ԴիջիԿոդ» կիրառական ծրագրավորման պատանեկան մրցույթն ամփոփել է արդյունքները: Առաջին մրցույթի համեմատ՝ այս անգամ առաջադրանքներն ավելի բարդ են եղել, իսկ եզրափակչում մրցել են միայն 40 մասնակից ՀՀ տարբեր մարզերից: Ինչպես տեղեկացրին Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունից, մինչեւ 13 տարեկան տարիքային խմբում «Լավագույն խաղ» անվանակարգում հաղթել են Սամվել Պապյանը (Angry Birds խաղով) և Սերգեյ Վարդանյանը (Brain focus and speed tester): Իսկ 13 տարեկանից բարձր տարիքային խմբում հաղթող է ճանաչվել Գևորգ Հովհաննիսյանն՝ իր «Դպրոց» խաղով:

«Լավագույն վիրտուալ լաբորատորիա» անվանակարգում մինչեւ 13 տարեկան տարիքային խմբում հաղթող են ճանաչվել Մելինե Ներսիսյանի «Դաշնամուր», իսկ 13 տարեկանից բարձր տարիքային խմբում՝ Նանե Սարգսյանի «Animal lab» խաղերը: «Animal lab»-ը հաղթող է ճանաչվել նաև  «Լավագույն դիզայն» անվանակարգում: «Լավագույն մտահաղացման» հեղինակ է ճանաչվել Վազգեն Հովհաննիսյանը՝ իր Balloons խաղով:

«Դիջիկոդ» կիրառական ծրագրավորման պատանեկան մրցույթի հաղթողները ստացել են տարբեր անակնկալ մրցանակներ. մասնավորապես՝ դրամական պարգևներ, դասընթացի մասնակցության և ՏՏ ընկերությունում պրակտիկայի հնարավորություն, ինովացիոն ճամբարի ուղեգրեր, սարքավորումներ, ռոբոտի դետալներ և այլն:

«ԴիջիԿոդի» շրջանակներում հայ դպոցականներն աշխատել են «Scratch» (Աղվես) ծրագրավորման լեզվով և ստեղծված խաղերը բեռնել են Մասաչուսեթսի Տեխնոլոգիական Ինստիտուտի (MIT)  կայք:

Scratch-ը  MIT-ի կողմից մշակված գրաֆիկական  ծրագրավորման միջավայր է, իսկ  «Աղվես»-ը  «Scratch» ծրագրի հայաֆիկացված և նոր մոդուլներով համալրված տարբերակն է, որը ռոբոտաշինության և ինժեներական խմբակ-լաբորատորիաների աշակերտները կիրառում են  նաև ռոբոտներ ծրագրավորելիս:

Մրցույթը  զարգացնում է դպրոցականների ալգորիթմային մտածողությունը, աշակերտների ստեղծագործականությունը, երաժշտական ճաշակը, օտար լեզուների իմացությունն ու շփման  ունակությունները: Սա նաև բացառիկ հնարավորություն է, երբ միավորվում են ծրագրավորմամբ հետաքրքրվող ոչ միայն Հայաստանի մարզերի,  այլ նաև այլ երկրերի դպրոցականները և համատեղ խաղեր են ստեղծում: Մրցույթը  բացահայտում է նաև տաղանդավոր երեխաներին և պայմաններ ստեղծում հետագայում նորաստեղծ ընկերություններ ստեղծելու համար:

«ԴիջիԿոդ» մրցույթին ներկա է եղել նաև Համաշխարհային տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և  ծառայությունների ալ​յ​անսի (WITSA) ​կրթության, դասընթացների և մարդկային ռեսուրսների կոմիտեի նախագահ դոկտոր Բորիս Կոմր​ակովը: WITSA-ն առաջատար կոնսորցիում​ է, որի անդամ են հանդիսանում​ ՏՀՏ ոլորտի միության անդամների ավելի քան 80 երկրներ: Այն նաև հանդիսանում է Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների համաշխարհային համաժողովի (WCIT) կազմակերպիչը: Հիշեցնենք, որ ԻՏՁՄ-ի նախաձեռնությամբ Հայաստանը ձեռք է բերել 2019թ-ին Տեղեկատվական տեխնոլոգի աների համաշխարհային համաժողովի (WCIT) անցկացման իրավունքը :

«ԴիջիԿոդն» իրականացվում է Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության կողմից (ԻՏՁՄ)՝ «Քրոնիմետ» բարեգործական հիմնադրամի աջակցությամբ:

 

 

 

 

Աղբյուրը` http://orer.am/?p=169294&l=am